Ningún spot da Super Bowl foi tan agardado como o "The Dog Strikes Back", un spot potencialmente "Star Wars" para Volkswagen que vai ver a luz durante o partido deste fin de semana. Lanzaron unha promo inicial onde podemos ver a uns cans ladrando a "Imperial March". Pero no novo spot vese un can suburbano proximo á vida humana, cando un Volkswagen vermello pasa. Termina o spot nunha cantina cun debate sobre se o spot do ano pasado (Darth Vader neno) foi mellor que o deste ano ... pero o debate acaba cando un convidado sorpresa aparece para resolver a cuestión.
No vídeo de abaixo, os creadores deste ano explican como e por que fixeron esta nova historia do fat-dog relacionada tamén con "Star Wars". Como o spot do ano pasado, o novo anuncio está dirixido por Lance Acord, un cineasta coñecido, que foi nomeado para un BAFTA polo seu traballo en "Lost in Translation", filmou películas de Spike Jonze, como "Where the Wild Things Are" e "Adaptation" e tamén produciu este ano o éxito en Sundance " Robot & Frank. "
Steven Zeitchik
twitter.com/ZeitchikLAT
Twitter: @latimesmovies
Facebook: L.A. Times Entertainment
No hay comentarios:
Publicar un comentario